ALGEMEEN
Wat is een reguliere bestelling?
Normale bestelling is een bestelling van een vooraf vermeld product op onze website in een normale maat/pasvorm.
Heeft u reguliere jassen op voorraad? Of worden ze op bestelling gemaakt?
Om producten van de beste kwaliteit tegen een minimale prijs te garanderen, houden we alleen onze best verkopende producten op voorraad en richten we ons voornamelijk op made to order. Deze strategie helpt ons de productkosten te verlagen door de magazijnkosten te elimineren en helpt tegelijkertijd bij het bestrijden van milieuvervuiling door de productie te handhaven met minder afval.
Kan ik de bestelling wijzigen of annuleren nadat deze is geplaatst?
U kunt binnen 2 dagen na het plaatsen van de bestelling om annulering of wijziging van de bestelling vragen. Als de bestelling is verzonden, moet u deze accepteren en vervolgens retourneren voor terugbetaling of omruiling.
Betaling & Prijzen
Welke betaalmethode accepteert u?
U kunt de betaling doen via PayPal of Creditcard. We gebruiken SSL-beveiligd afrekenen, zodat u zonder zorgen kunt betalen.
Waarom is mijn betaling geweigerd? Wat moet ik doen?
Uw betaling kan om een van de volgende redenen zijn geweigerd:
Onjuist factuuradres en telefoonnummer:
Zorg ervoor dat het factuuradres in uw account overeenkomt met het adres dat is gekoppeld aan uw betaalmethode.
Creditcardlimiet bereikt:
Controleer uw creditcardlimiet. Mogelijk heeft u uw dagelijkse of totale creditcardlimiet bereikt toen we probeerden uw kaart af te schrijven. Probeer uw dagelijkse bestedingslimiet te verlagen of voer een nieuwe creditcard in met een hogere kredietlimiet.
Kredietkaartnummer / Betaalpasnummer:
Zorg ervoor dat het creditcard- of debetkaartnummer correct en up-to-date is.
Vervaldatum creditcard / betaalpas:
Controleer de vervaldatum op uw creditcard of betaalpas. Als uw kaart is verlopen, werkt u uw creditcard- of bankpasgegevens bij.
PayPal-rekening zonder saldo:
Make sure funds are available in your PayPal account if Paypal is listed as your payment method.
Waarom ben ik gevraagd om mijn gegevens voor mijn bestelling te verifiëren?
Om onze klanten te beschermen, voeren we regelmatig veiligheidscontroles uit op bestellingen die via creditcards/betaalkaarten zijn geplaatst. Als uw bestelling is geselecteerd voor beoordeling, moet u een bankautorisatiecode en/of energierekening verstrekken, zodat we uw gegevens kunnen verifiëren. Dit beveiligingsbeleid is er voor uw bescherming.
Zijn er kosten verbonden aan het aanvragen van een aangepaste volgorde, het krijgen van een offerte en het bespreken van een aangepaste volgorde?
Aarzel niet om het aangepaste bestelformulier in te vullen, er zijn geen kosten voor een offerte, discussie of zelfs het laten maken van een illustratie voor uw op maat gemaakte jas. De enige keer dat we kosten in rekening brengen, is wanneer u een daadwerkelijke aankoop doet van uw aangepaste bestelling.
Hoeveel kost een op maat gemaakte jas?
Onze basisprijs voor een op maat gemaakt leren jack begint vanaf $ 350 USD en een op maat gemaakt stoffen jack begint vanaf $ 250 USD.
Als je ervoor kiest om de jas die al op onze website staat te personaliseren, dan wordt de vermelde prijs van de jas als basisprijs beschouwd.
Aangepaste/op maat gemaakte bestellingen
Kan ik elk type jas op maat laten maken? Welke gegevens moet ik verstrekken?
Ja, u kunt bij ons letterlijk elk type jas op maat laten maken. Je kunt elke foto of elk ontwerp ter referentie delen en de beschrijving van je jas op het aangepaste bestelformulier schrijven.
Kan ik mijn jas op maat laten maken in elke leersoort?
Absoluut ja! Het begint allemaal met leer, door de jaren heen zijn we experts in leer geworden en hebben we het gemaakt van een van de beste leerlooierijen ter wereld. Onze kernpropositie is leer van de beste kwaliteit, variërend van lams-, schapen- en geitenleer tot buffelhuid en koeienhuid. We hebben de ervaring om jassen te maken in meer dan 200 verschillende lederen artikelen, gedifferentieerd naar type, patroon, kleuren, tinten en dikte.
Handelt u in andere stoffen dan leer voor aangepaste bestellingen?
Ja, waar onze kernkracht leer is, maken we ook aangepaste bestellingen in andere stoffen zoals katoen, polyester, satijn, wol en andere stoffen.
Ik ben terughoudend om een aangepaste bestelling te plaatsen; hoe kan ik betalen voor iets dat ik niet in het echt heb gezien? Ik maak me zorgen over de maatvoering, het ontwerp en de kwaliteit.
We begrijpen uw zorgen over de maatvoering, het ontwerp en de kwaliteit van uw aangepaste bestelling volledig. We hebben heel hard gewerkt aan processen om ervoor te zorgen dat we de best mogelijke aangepaste bestelling maken volgens uw verwachting. We hebben elk van deze problemen uitgewerkt
Maatvoering
Oplossing: wanneer u uw aangepaste bestelling plaatst, vraagt onze CS-agent om uw lichaamsmeting. Raadpleeg onze maattabel om uw lichaamsmaten op te nemen. Wanneer u uw metingen correct uitvoert, is er geen kans op maatfouten.
Ontwerp & Kwaliteit
Oplossing: voordat we uw bestelling verzenden, delen we foto's van uw daadwerkelijke product met u. U kunt het ontwerp, het materiaal en het stiksel bekijken voordat we het verzenden. Dus deze reden is mogelijk geëlimineerd.
Normale maat
Ik hou van een jas, maar ik weet niet welke maat mij perfect zou passen?
U kunt klikken op 'Wat is mijn maat?' op de productpagina om een maataanbeveling te krijgen en u kunt ook onze 'Meettabel' bekijken om uw maat te weten.
Maar als je problemen hebt met de maat, maak je geen zorgen. Je kunt een bericht achterlaten dat je twijfelt over de maat, onze supportmedewerker zal je helpen om een perfect passende jas te krijgen.
Maak je grote en lange maten?
Om een goede pasvorm te garanderen, worden alle klanten met grote en lange maten verzocht om een 'Op maat gemaakte' bestelling te plaatsen uit de maatopties.
Geen van de opgegeven maten lijkt me perfect te passen; kan ik een pasvorm op maat hebben?
Ja natuurlijk. U kunt bij de maatopties 'Op maat gemaakt' selecteren en uw lichaamsmaten opgeven. Als u niet zeker bent van uw lichaamsafmetingen, kunt u 'Ik weet het niet zeker, ik geef de maten later per e-mail' selecteren en de bestelling zonder enige aarzeling plaatsen.
Zodra uw bestelling is geplaatst, neemt onze klantenservicemedewerker contact met u op en begeleidt u bij het nemen van de juiste metingen.
Gemaakt om te meten
Hoe meet ik mezelf?
Je kunt je lichaamsmaten opmeten volgens de instructies op onze maatpagina.
Ik heb een jas die me goed past. Kun je de afmetingen ervan gebruiken om mijn nieuwe jas te maken?
Ja, de afmetingen van de jas die goed bij je past kunnen we zeker gebruiken. U kunt contact opnemen met ons Customer Support-team voor hulp bij het nemen van de vereiste metingen.
Ik weet niet zeker of ik de metingen goed heb gedaan. Kan jouw team mij helpen?
Ja, u kunt de metingen voor uw beste beslissing nemen met behulp van onze videogids 'Hoe meet u' en deze met ons delen om ervoor te zorgen dat uw lengte- en gewichtsmetingen nauwkeurig zijn. Ons team zal vervolgens uw metingen beoordelen op basis van uw lengte en gewicht, en zal u voorstellen als er wijzigingen nodig zijn.
Wat als ik een maatjas bestel en deze niet past?
Als de jas die je hebt ontvangen niet bij je past, bieden we de eerste gratis aanpassing voor op maat gemaakte en op maat gemaakte kledingstukken.
Schoonmaak
Hoe moet ik mijn leren kledingstuk schoonmaken?
Een goede verzorging en behandeling van uw leren kledingstuk verlengt de levensduur en zorgt ervoor dat u kunt blijven genieten van de stijl en voordelen van een leren jack dat zo goed als nieuw is.
Hier zijn een paar eenvoudige stappen om u te helpen uw leren kledingstuk schoon te maken.
- Verwijder stof of vuil door een zachte borstel te gebruiken en zachtjes op het kledingstuk te borstelen.
- Maak het kledingstuk schoon met een reinigingsoplossing van water (bij voorkeur gedestilleerd water) en neutrale zeep (zonder chemicaliën). Bevochtig een microvezeldoek of spons met de oplossing en veeg de buitenkant van het kledingstuk voorzichtig van boven naar beneden af.
- Bevochtig een andere doek met alleen water en veeg het kledingstuk opnieuw af om de zeep te verwijderen.
- Veeg overtollig water weg om ervoor te zorgen dat er geen watervlekken op het kledingstuk achterblijven en droog het snel af met een schone handdoek.
- Hang het kledingstuk op om het op natuurlijke wijze te laten drogen. Gebruik nooit een luchtdroger en houd het kledingstuk uit de buurt van direct zonlicht en warmtebronnen.
PS Voor een dieptereiniging is het altijd aan te raden om naar een in leer gespecialiseerde reiniger te gaan.
Speciale zorg
Kan ik een leren jas in de regen dragen?
Hoewel milde regen prima is en geen of veel schade aan uw leren jas zou veroorzaken, mag het leer niet gedurende langere tijd worden blootgesteld aan aanzienlijke hoeveelheden vocht.
Als het leer in contact komt met water of wordt blootgesteld aan regen, moet u het snel afvegen en laten drogen door het kledingstuk op een koele en droge plaats te hangen, uit de buurt van direct zonlicht en warmtebronnen.
Wat moet ik nog meer doen voor de verzorging van mijn leren kledingstuk?
Onze leren jassen zijn standaard niet waterbestendig en blootstelling aan water en aanzienlijke hoeveelheden vocht kan je jas broos en droog maken.
Als je wilt, kun je een waterafstotend product op je kledingstuk aanbrengen, volgens de instructies van de fabrikant; De agasstore aanvaardt echter geen enkele verantwoordelijkheid voor eventuele schade veroorzaakt door het gebruik van dergelijke producten.
Het is aan te raden om uw jas stof- en vuilvrij te houden en een of twee keer per jaar te conditioneren om het nieuwe uiterlijk van het leer te behouden, het sterk te houden en enige bescherming te bieden tegen waterschade.
We raden u ook aan om uw leren kledingstuk niet te stomen, machinaal te wassen, in de droogtrommel te drogen, bleekmiddel, wasmiddelen en chemische zepen te gebruiken, te strijken en te drogen. Bescherm uw leren kledingstuk bovendien tegen direct zonlicht, regen, vocht, alcohol, olie, vet en andere schurende producten en reinigingsmiddelen met bijtende ingrediënten.
Algemeen
Hoe lang duurt het voordat een bestelling bij mij thuis is?
Normaal gesproken verzenden we reguliere bestellingen binnen 5-10 werkdagen. Het kan echter tot 20 werkdagen duren voordat uw artikel wordt verzonden. We verzenden via expresleveringen, waaronder DHL, FedEx, TNT, enz. Na verzending duurt het meestal 3-5 werkdagen voordat de artikelen bij u aan de deur worden afgeleverd.
Bekijk onze sectie voor levering van aangepaste bestellingen voor leveringsdetails van aangepaste bestellingen
Is gratis verzending inclusief douane, belastingen en invoerrechten?
Al onze bestellingen worden verzonden op basis van Delivery Duty Unpaid (DDU). Dit betekent dat de prijzen exclusief alle douaneheffingen en invoerrechten zijn.
Eventuele kosten voor een pakket moeten worden betaald door de persoon die het pakket ontvangt (dit geldt ook voor retail- en groothandelsklanten).
De Renordic AB heeft geen controle over deze kosten en we kunnen u niet vertellen wat de kosten zouden zijn, aangezien het douanebeleid en de invoerrechten van land tot land sterk verschillen.
Het is misschien een goed idee om contact op te nemen met uw lokale douanekantoor voor de huidige kosten voordat u bestelt, zodat u niet verrast wordt door kosten die u niet had verwacht.
Kunt u verzenden naar APO- of postbusadressen?
Wij leveren niet op APO-, FPO- of postbusadressen. Bovendien is voor de veiligheid en beveiliging handtekening vereist voor de levering van de artikelen.
Aangepaste/op maat gemaakte bestellingen
Hoe lang duurt het om op maat gemaakte/op maat gemaakte bestellingen te leveren?
Onze eerste en belangrijkste inspanning is om aangepaste bestellingen binnen 8-12 weken te verzenden. Omdat het echter een aangepaste bestelling is, kan het soms meer of zelfs minder duren dan de geschatte tijd. Als u een bepaalde tijdlijn voor uw bestelling heeft, raden we u aan deze met uw ontwerpadviseur te delen.
Wanneer kan ik de levering van mijn op maat gemaakte bestelling verwachten?
Een bestelling op maat of een aangepast formaat wordt meestal binnen 2-4 weken naar de klant verzonden.
Kan ik de levering voor een specifieke datum aanvragen?
U kunt uw gewenste leverdatum vermelden in het opmerkingenveld tijdens het plaatsen van de bestelling of u kunt met uw ontwerpconsulent de mogelijkheid bespreken om de aangepaste bestelling voor een bepaalde datum te leveren.
Geeft terug
Wat moet ik doen als ik een defect artikel in mijn bestelling ontvang?
We willen problemen met defecte artikelen meteen oplossen.
Zodra u een storing ontdekt, neem dan contact op met onze klantenservice met:
- Het bestelnummer
- De naam en het nummer van het defecte item
- Een beschrijving van de storing (samen met de foto's)
We nemen binnen 24 uur contact met je op en zodra de details zijn geverifieerd, sturen we je zo snel mogelijk een vervangend artikel.
Kan ik de jas retourneren als ik hem niet mooi vind of als hij mij niet perfect past?
We willen een bevredigende klantervaring garanderen, daarom is ons retourbeleid ingesteld op 30 dagen na levering. Je kunt reguliere bestellingen binnen 30 dagen na levering retourneren of ruilen voor een volledige terugbetaling of omruiling. Gepersonaliseerde of andere op maat gemaakte producten kunnen onder geen enkele omstandigheid worden geretourneerd voor terugbetaling of omruiling.
Terugbetalingen
Ik heb een aangepaste bestelling ontvangen. Kan ik retourneren en mijn geld terugkrijgen?
We accepteren geen retourzendingen tegen restituties voor aangepaste bestellingen (op maat gemaakte en op maat gemaakte bestellingen). Begrijp alsjeblieft dat je aangepaste bestelling speciaal voor jou is gemaakt. Alle details, inclusief stijl, materiaal en accessoires, zijn volgens uw keuze en we zullen het waarschijnlijk niet aan iemand anders verkopen.
Kom ik in aanmerking voor restitutie?
U komt alleen in aanmerking voor restitutie als u aan de volgende criteria voldoet:
1. U heeft een regulier product in de winkel gekocht.
2. Het product heeft een normale maat (niet op maat gemaakt).
3. Het product wordt binnen 30 dagen na levering in originele staat en verpakking geretourneerd.
Gepersonaliseerde of andere op maat gemaakte producten kunnen onder geen enkele omstandigheid worden geretourneerd voor terugbetaling of omruiling.
Ruil/Wijziging
Hoe lang duurt het voordat ik een vervangende jas ontvang?
Een Return Merchandise Authorization (RMA)-bestelling wordt gegenereerd op verzoek van een vervangende jas die even lang duurt om te leveren als de nieuwe bestelling.
Kan ik een normale jas retourneren en ruilen voor een andere stijl?
Ja, je kunt een normaal jack zeker retourneren en een vervangend jack krijgen voor een ander model door contact op te nemen met onze klantenservice.
Je moet het differentiële bedrag betalen voor een ander jasje en in het geval dat het bedrag voor het vervangende jasje lager is dan het bedrag waarvoor je de bestelling hebt geplaatst, geven we je winkeltegoed voor het resterende bedrag.
Ik heb een aangepaste bestelling ontvangen. Kan ik het terugsturen voor wijziging?
We doen er alles aan om je meteen je perfecte jas te bezorgen. Mocht uw bestelling op maat of maatwerk echter niet goed bij u passen, dan doen wij de eerste wijziging kosteloos. Neem contact op met onze klantenondersteuning voor advies over het retourneren van de jas voor wijziging.