ALGEMEEN
U kunt de betaling doen via PayPal of Creditcard. Wij gebruiken SSL-beveiligde Check out zodat u zorgeloos kunt betalen.
U kunt onze maattabel raadplegen om uw maat te kennen. Maar als je problemen hebt met de maat, maak je dan geen zorgen. Je kunt een bericht achterlaten dat je twijfelt over de maat op contact@theagasstore.nl en onze supportmedewerker zal je helpen om een perfect passende jas te krijgen.
We willen een bevredigende klantervaring garanderen, daarom is ons retourbeleid ingesteld op 30 dagen na levering. Je kunt reguliere bestellingen binnen 30 dagen na levering retourneren of ruilen voor een volledige terugbetaling of omruiling. Gepersonaliseerd of ander aangepast product kan onder geen enkele omstandigheid worden geretourneerd voor terugbetaling of omruiling.
Ja natuurlijk. U kunt “Made to Measure” selecteren in maatopties en uw lichaamsmaten opgeven. Als u niet zeker bent van uw lichaamsafmetingen, kunt u “Ik weet het niet zeker, ik zal de metingen later per e-mail verstrekken” selecteren en de bestelling zonder enige aarzeling plaatsen.
Zodra uw bestelling is geplaatst, neemt onze klantenservicemedewerker contact met u op en begeleidt u bij het nemen van de juiste metingen.
Al onze reguliere bestellingen worden doorgaans binnen 5-10 werkdagen verzonden. Het kan echter tot 20 werkdagen duren voordat uw artikel wordt verzonden.
We streven ernaar om ook de uitvoeringstijd voor onze aangepaste bestellingen te minimaliseren en verzenden op maat gemaakte bestellingen meestal binnen 2-4 weken en op maat gemaakte bestellingen binnen 8-12 weken. Vanwege de verschillende aard van alle aangepaste bestellingen, kan het echter soms meer of zelfs minder duren dan de geschatte tijd.
Zodra de bestelling is verzonden, duurt het meestal 3-5 werkdagen voordat de artikelen bij je thuis worden afgeleverd.
Ja, gratis verzending is van toepassing op alle landen waar we verzenden. Dit omvat alle landen behalve Rusland, Brazilië, Isreal en OFAC en gesanctioneerde landen.
U kunt altijd de status van uw bestelling controleren. Om dit te controleren, hoeft u alleen maar naar de Track-order-pagina te gaan en uw bestellings-ID en achternaam in te voeren om de werkelijke status van uw bestelling te controleren.
Uw trackinglink kan actuele informatie geven over de status van uw bestelling. Als uw geschatte leverdatum is verstreken en u uw bestelling niet heeft ontvangen, kunt u ons schrijven op contact@theagasstore.nl
We willen problemen met defecte artikelen meteen oplossen.
Zodra u een storing ontdekt, neem dan contact op met onze klantenservice met:
- Het bestelnummer:
- De naam en het nummer van het defecte item
- Een beschrijving van de storing (samen met de foto’s)
We nemen binnen 24 uur contact met je op en zodra de details zijn geverifieerd, sturen we je zo snel mogelijk een vervangend artikel.
Uw betaling kan om een van de volgende redenen zijn geweigerd:
Onjuist factuuradres en telefoonnummer:
Zorg ervoor dat het factuuradres in uw account overeenkomt met het adres dat is gekoppeld aan uw betaalmethode.
Creditcardlimiet bereikt:
Controleer uw creditcardlimiet. Mogelijk heeft u uw dagelijkse of totale creditcardlimiet bereikt toen we probeerden uw kaart af te schrijven. Probeer uw dagelijkse bestedingslimiet te verlagen of voer een nieuwe creditcard in met een hogere kredietlimiet.
Kredietkaartnummer / Betaalpasnummer:
Zorg ervoor dat het creditcard- of debetkaartnummer correct en up-to-date is.
Vervaldatum creditcard / betaalpas:
Controleer de vervaldatum op uw creditcard of betaalpas. Als uw kaart is verlopen, werkt u uw creditcard- of bankpasgegevens bij.
PayPal-rekening zonder saldo:
Zorg ervoor dat er geld beschikbaar is op uw PayPal-rekening als Paypal wordt vermeld als uw betalingsmethode.
OP MAAT
Ja, u kunt bij ons letterlijk elk type jas op maat laten maken. Je kunt elke foto of elk ontwerp ter referentie delen en de beschrijving van je jas op het aangepaste bestelformulier schrijven.
Aarzel niet om het aangepaste bestelformulier in te vullen, er zijn geen kosten voor een offerte, discussie of zelfs het laten maken van een illustratie voor uw op maat gemaakte jas. De enige keer dat we kosten in rekening brengen, is wanneer u een daadwerkelijke aankoop doet van uw aangepaste bestelling.
Absoluut ja! Het begint allemaal met leer, door de jaren heen zijn we experts in leer geworden en hebben we het gemaakt van een van de beste leerlooierijen ter wereld. Onze kernpropositie is leer van de beste kwaliteit, variërend van lamsleer, schapenvacht en geitenleer tot buffelhuid en koeienhuid. We hebben de ervaring om jassen te maken in meer dan 200 verschillende lederen artikelen, gedifferentieerd naar type, patroon, kleuren, tinten en dikte.
Ja, waar onze kernkracht leer is, maken we ook aangepaste bestellingen in andere stoffen zoals katoen, polyester, satijn, wol en andere stoffen
We begrijpen uw zorgen over de maatvoering, het ontwerp en de kwaliteit van uw aangepaste bestelling volledig. We hebben heel hard gewerkt aan processen om ervoor te zorgen dat we de best mogelijke aangepaste bestelling maken volgens uw verwachting. We hebben elk van deze problemen uitgewerkt
Maatvoering
Wanneer u uw aangepaste bestelling plaatst, vraagt onze CS-agent om uw lichaamsmeting. Raadpleeg onze maattabel om uw lichaamsmaten op te nemen. Wanneer u uw metingen correct uitvoert, is er geen kans op maatfouten.
Ontwerp & Kwaliteit
Oplossing: voordat we uw bestelling verzenden, delen we foto’s van uw daadwerkelijke product met u. U kunt het ontwerp, het materiaal en het stiksel bekijken voordat we het verzenden. Dus deze reden is mogelijk geëlimineerd.
We doen er alles aan om je in één keer je perfecte jas te bezorgen. We delen de daadwerkelijke foto’s van uw aangepaste bestelling voordat we deze verzenden om het retourpercentage te minimaliseren. Als uw aangepaste bestelling echter niet goed bij u past, doen we de eerste wijziging gratis. Bovendien zouden klanten moeten betalen voor het terugzenden van de jas naar ons.
We streven ernaar om de uitvoeringstijd voor aangepaste bestellingen te minimaliseren en worden meestal binnen 8-12 weken verzonden. Vanwege de verschillende aard van alle aangepaste bestellingen, hebben we echter geen vooraf gespecificeerde uitvoeringsdatum. Klanten kunnen tijdens het bespreken van hun aangepaste bestellingen om een leveringsdatum vragen bij de Customer Support Agent. Voor bestellingen met een deadline moedigen we klanten aan om hun gewenste leveringsdatum aan de CS-agent door te geven voordat ze de bestelling plaatsen.