We willen een bevredigende klantervaring garanderen, daarom is ons retourbeleid ingesteld op 30 dagen na levering. Je kunt bijna alles binnen 30 dagen na levering retourneren of ruilen voor een volledige terugbetaling of omruiling.
Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd (meestal binnen 72 uur na ontvangst), wordt uw omruilbestelling binnen de komende 15 werkdagen verwerkt en bij u afgeleverd. In geval van terugbetaling wordt deze binnen 7 werkdagen uitgegeven en ontvangt u een e-mailbevestiging dat uw retourzending is voltooid. Terugbetalingen worden gedaan via de oorspronkelijke betaalmethode en worden binnen 10 tot 45 dagen verwerkt, afhankelijk van de uitgevende bank van de creditcard.
De klant heeft ook recht op terugbetaling/retour, in de volgende gevallen:
Verkeerd product ontvangen door de klant
Producten heeft enkele gebreken
Product beschadigd tijdens verzending
Er is geknoeid met het product
Gepersonaliseerd of ander aangepast product kan onder geen enkele omstandigheid worden geretourneerd voor terugbetaling of omruiling.
Houd er ook rekening mee dat klanten in geval van retourzending kosten moeten dragen voor het terugzenden van het artikel naar ons. Lees de retourinstructies voor meer informatie.
Retourinstructies:
Als je een artikel naar Agascollection wilt retourneren, volg dan de onderstaande instructies binnen 30 dagen na levering.
- Verpak de artikel(en) veilig in de originele productverpakking.Alle artikelen moeten in goede staat worden geretourneerd. Neem contact op met de klantenservice als het item of de artikelen beschadigd zijn ontvangen.
- Pakket moet gefrankeerd worden verzonden via een traceerbare methode zoals USPS of een verzekerde pakketpost.
- Dien de productretour in via het onderstaande formulier
Terugkeer en Wijziging
We doen er alles aan om je in één keer je perfecte jas te bezorgen. Als uw aangepaste bestelling echter niet goed bij u past, doen we de eerste wijziging gratis.
Hoe streven we naar een win-winsituatie?
Op maat gemaakte (lees: op maat gemaakte) jassen kunnen lastig zijn en houden ons ook scherp om een win-winsituatie te bereiken. De noodzaak van terugkeer kan optreden vanwege de volgende redenen.
Ontwerp & Kwaliteit
Oplossing: voordat we uw bestelling verzenden, delen we foto’s van uw daadwerkelijke product met u. U kunt het ontwerp, het materiaal en het stiksel bekijken voordat we het verzenden. Dus deze reden is mogelijk geëlimineerd.
Maatvoering
Oplossing: wanneer u uw aangepaste bestelling plaatst, vraagt onze CS-agent om uw lichaamsmeting. Raadpleeg onze maattabel om uw lichaamsmaten op te nemen. Wanneer u uw metingen correct uitvoert, bestaat de kans op maatfouten. Maar als de jas je bereikt en hij past je niet perfect, dan doen we de eerste wijziging kosteloos. U moet echter wel betalen voor het terugzenden van de jas naar ons.
Terugbetaling
We accepteren geen retourzendingen tegen restituties voor aangepaste bestellingen. Begrijp alsjeblieft dat je aangepaste bestelling speciaal voor jou is gemaakt. Alle details, inclusief stijl, materiaal en accessoires, zijn volgens uw keuze en we zullen het waarschijnlijk niet aan iemand anders verkopen.