Geen verzendkosten
In tegenstelling tot veel andere websites die speciale regels en veel voorwaarden hebben, biedt Rednordic AB gratis verzending over de hele wereld, voor alle bestellingen, zonder minimale bestelgrootte of speciale uitzonderingen. Dat verzending gratis is, betekent niet dat het lang moet duren een lange tijd. De Red-nordic AB begrijpt dat het belangrijk voor je is om je artikelen snel te krijgen, dus we doen er alles aan om je bestelling snel te verwerken.
Al onze reguliere bestellingen worden doorgaans binnen 10 werkdagen verzonden. Het kan echter tot 20 werkdagen duren voordat uw artikel wordt verzonden.
We streven ernaar om ook de uitvoeringstijd voor onze aangepaste bestellingen te minimaliseren en verzenden op maat gemaakte bestellingen meestal binnen 2-4 weken en op maat gemaakte bestellingen binnen 8-12 weken.
We accepteren en verzenden bestellingen naar alle landen behalve Rusland, Brazilië, Israël, Iran, Irak, India en OFAC-gesanctioneerde landen. Om onze klanten een premium koeriersdienst aan te bieden, worden al onze zendingen uitgevoerd via expresleveringen, waaronder DHL, FedEx, TNT, enz. Na verzending duurt het meestal 3-5 werkdagen voordat de artikelen bij u worden afgeleverd. We behouden ons het recht voor om de koerier van onze keuze te kiezen voor de meest efficiënte methode om het product bij u te krijgen.
Alle bestellingen worden verzonden op basis van Delivery Duty Unpaid (DDU). Deze kosten zijn voor rekening van de koper. Neem contact op met het douanekantoor van uw land om te bepalen wat deze extra kosten zullen zijn voordat u koopt.
Voor uw veiligheid leveren wij niet op APO-, FPO- of postbusadressen. Bovendien is handtekening vereist voor de levering van de artikelen.
Zodra we de bestelling hebben verzonden en het trackingnummer hebben verstrekt, is het de verantwoordelijkheid van de klant om contact op te nemen met het koeriersbedrijf. Als de bestelling om welke reden dan ook door een koeriersbedrijf in de wacht wordt gezet, of als het koeriersbedrijf de bestelling probeert af te leveren wanneer de klant niet thuis is, is het de verantwoordelijkheid van de klant om contact op te nemen met het koeriersbedrijf. We raden je aan om contact op te nemen met de koerier zodra je het trackingnummer hebt gekregen. Na meerdere mislukte bezorgpogingen op het opgegeven adres, kan het koeriersbedrijf het pakket vernietigen en in dat geval zijn wij niet verantwoordelijk.
In geval van aankoop van meerdere artikelen, of meerdere transacties van dezelfde klanten. We verzenden artikelen meestal in één pakket, maar we raden u aan contact op te nemen met de koerier zodra u het trackingnummer heeft ontvangen. Zodra uw bestelling is verzonden, kunnen we de levering op een ander adres niet opnieuw plannen, de klant moet contact opnemen met het gerespecteerde koeriersbedrijf voor verdere acties of een oplossing
Zodra de betaling is ontvangen, wordt de klant hiervan op de hoogte gesteld via e-mail of orderbevestiging.